CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sabtu, 21 Mei 2011

haduyy

haha . lama da aku ta update blog . haduyy , cm ne na update . ta tau na cakap ape ag . huwm . bosan larh , ta ad teman . bosan snad snad . 




kan best lau aku leyh kua g jalan jalan ke , or mane mane larh yempat y aku na pg . haduyy . tapi aku ta na larh jd budak liar . huwm . cm mane ni . lantak larhh .


 tapi skunk ni , semua budak budak form 3 mara kat aku cs kate nye aku ambik pakwe dye (ewan ) . sekali pun aku ta penah tegor dye kat skul . tolong larhh , aku da block pun dye dari fb aku . heish !! awek dye na cakap aku ambik pakwe dye pehal pulak . haduyy . 




bosan larhh  , budak budak lelaki pun nye gatal . huh~ . skitt skitt na kawan larhh , ape larhh . y pompuan nye pulak , skitt skitt pakwe , skitt skitt pakwe . PAKWE PAKWE !! 
penting snad ke semua tuhh ha ?? bosan tol . mcm ni ke budak budak skula _ _ o '    h _ _ _ n .
serabut tol . lau balak kau handsome ta pe larhh . ni sakai . 




aku harap budak budak form 3 ta attack aku ag . aku da penat larhhh . ta kira larhh form 3 ke form 2 . dye owg tuhh same jewp . ta matang . SAKAI ! BUDAK BARU NA NAEK ! HUH~

0 ulasan: